23/09/11

Cerita lucah lagi...


Lagi video lucah disebarkan oleh sebuah blog cai Umno yang mendakwa ia membabitkan seorang pegawai kastam dan seorang wanita Mohd Salleh (Mat Salleh @ disebut OMPUTASTE).

Kali ni pihak Kastam pula yang kena kerana Blog tersebut (theunspinners) mendakwa lelaki tersebut adalah pegawai Kastam dan wanita itu pelacur rakyat Rusia.

Penulis blog tersebut juga mengaitkan rakaman tersebut dengan kematian seorang pegawai Kastam di Bangunan Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan 6 April lalu (Ahmad Sarbaini).

Cai Umno yang telah kekeringan idea kini mengambil pendekatan mudah dengan menyiarkan video lucah di internet untuk mewujudkan ketidakpercayaan rakyat terhadap sesebuah pihak.

Amalan ini selari dengan kepimpinan mereka yang terlalu kotor dalam bermain politik hinggakan sanggup mewujudkan konspirasi fitnah dalm beberapa siri video lucah terbitan mereka sendiri.

Guru kencing berdiri, murid kencing berlari, anak murid kencing merangkak, cai Umno pula kencing bersepah...Bila dah semua kaki kencing, ada sahaja yang dicipta, yang direka.

Ini kalau masuk pertandingan invention kat mana-mana universiti luar negara pasti menang nih. Paling koman pun sure dapat raih sebutir pingat, tak pun sijil penyertaan ok la dari tak ade langsung. Alahai....

Tiada ulasan: